Friday, February 3, 2012

Coklat .. ku...

Hari nie aku cuti.... rehatkan badan kononnya nak bergerak ke Pahang untuk majlis kedunri kahwin sepupuku... so... Kebetulan ada kawanku tempah coklat so ambil kesempatan siapkan dan ada lebih bawa sedikit untuk teman-temanku kat opis... sedap kata mereka.... alhamdulilah...



Selepas naik cuti nie ... ada banyak kerja menanti... wah..... macam tak boleh nak bernafas...tapi aku sahutnya sebagai cabaran tahun baru... tugas baru tempapt baru ... apa pun aku seronok dengan kerja ku.... dengan teman2 rakan dan bos2 kat situ...


Apalah aku nie membebel pulak.... sebenarnya aku nak tayang gambar coklat2 ku yang aku bawa pergi opis dan tempahan dari Nur Admin kat pejabat lamaku di SPACE...Terima kasih Min harap dia puas hati..Dapat juga duit tambahan dan jalan-jalan pergi Pahang.... hahahah...Lama juga aku tak balik Pahang ... masa aku kecil pantang cuti mesti aku ke sana seronok jalan-jalan kat Istana Pekan ... Dapat tengok wayang free.. jumpa kerabat Istana... Nanti bila Ku balik aku akan tunjukkan gambar2nya...


Nie aku nak tayang gmbar coklatku;;;;;




Sedap ... hingga menjlat jari......

No comments: