Saturday, April 14, 2012

Kelas kek dengan Chef Azie



Ha... best sungguh dapat berpeluang belajar membuat kek dengan Azie ... . Walaupun nampak pendiam.. tapi beliau tak lokek ilmu setiap pertanyaan dijawab dengan jujur sekali. Walaupun aku ne bolehlah... (ee perasan pulak) buat kek sendiri tapi dengan pergi kelasnya banyak tip-tip yang aku pelajari. So dapat kawan-kawan baru... Leena(cimb). zaimah yang memang berniaga kek. Kalai yang nak menyambut Deepavali enjoy sungguh... mudah- mudahan kita akan dapat berhubung terus dan pergi kelas bersama-sama.

hari itu. aku belajar 4 jenis kek... paling sedap kek chochlate moise dengan ganage... diikuti dengan Kek Butter Cream. kek kukus dan Kek Choclate Brownies... semuanya sedap- sedap... nanti dapatlah aku buat masa Hari Raya haji... saja tunujk bakat... so... dah pergi kelas nie adalah confident kalau nak ambil tempahan ... hahaha... ye... ke..... kalau setakat s biji dua bolehlah...

jom tengok gambar-gambar kelas yang aku hadiri


Nie aku dan rakan-rakan dan Azie ..




nie gamabr kek yang aku belajar





Choclate moist

No comments: